PREKIŲ PRISTATYMAS:

Užsakymo paruošimas užtrunka 2-5 d.d.

PREKIŲ PRISTATYMO TERMINAS:

Kurjeris (DPD) – 2-5 d.d.

Paštomatai (DPD Pick-up) – 2-5 d.d.

PRISTATYMAS Į NAMUS:

Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu. Užsakant prekę, pasirinkite tam tikrą laiko intervalą, kuriuo metu galėsite priimti siuntą.

Pristatymas didžiuosiuose Lietuvos miestuose darbo dienomis:

8:00 -14:00 val.

14:00 -18:00 val.

18:00 -22:00 val.

Kitose Lietuvos vietovėse darbo dienomis:

8.00 iki 16.00 val.

Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 25 Eur.

Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

ATSIĖMIMAS PAŠTOMATE:

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas  bet kuriuo paros metu. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą: su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77